Caracteristici tehnice
Model | BF20DK2 |
---|---|
Brand | Honda |
Motor | OHC – 2 cilindri, 4 valve |
Putere | 20 CP (14,7 kw) |
Cilindree (cmc) | 350 |
Diametru cilindru & cursă | 59 x 64 |
Max. Interval RPM | 5.000 – 6.000 |
Sistem răcire motor | Pe lichid (cu termostat) |
Sistem admisie carburant | 1 carburator cu pompă accelerare |
Sistem electronic | “Electronic PGM-IG” |
Gestionare comenzi | Comandă la eche “Tiller handle” |
Pornire | Electric sau Manual |
Încărcare baterie (A) | 12:00 AM |
Sistem evacuare gaze | Dirijat la elice |
Raport de transmisie | 2.08:1 |
Elice standard | Din aluminiu cu 4 palete |
Rezervor de combustibil | 12,5 litri |
Cizmă | Scurtă 433 mm |
Avertizare presiune a uleiului | Standard |
Avertizare temperatură mare | Standard |
Greutate | 52 kg |
Înclinare motor | Manuală în 5 trepte |
Lungime totală (cu mâner cu tot) | 650 mm |
Lățime totală | 350 mm |
Înălţime totală (cu motor cu tot) | 1110 mm |
Compatibil cu NMEA2000® | NMEA2000® nu este inclus în preț |
Motorul de barcă Honda BF20, 20 CP, este ca o centrală portabilă, oferindu-ți mai multă energie pentru toate componentele electronice.
Modelele BF15 și BF20 sunt cât se poate de convenabile fiind combinația ideală de putere și portabilitate. La doar 47 kilograme, sunt printre cele mai ușoare din clasa lor. Cu toate acestea, au ADN-ul Honda: liniștit, fiabil, eficient din punct de vedere al consumului de combustibil și încărcat cu foarte multe funcții.
Adăugați designul opțional Power Thrust și veți avea un motor Honda în patru timpi, mai puternic și mai cunoscut în întreaga lume, cu 60% mai multă tracțiune propulsivă în poziția marșarier și cu 15% mai multă tracțiune propulsivă la mersul în față.